Urut Batin Tradisional – Boleh ke Rawat Mati Pucuk Sebenarnya?

.

Urut Batin metal Apa Sebenarnya?
.

Urut Batin

.

Urut batin metal kalau sebut je mesti anda Akan bayangkan aktiviti principle pelik-pelik.

.

Okay. Memang ADA principle salat guna khidmat urutan metal untuk buat perkara yang tak senonoh.

.

Namun, tujuan asal urutan ini adalah untuk menguatkan zakar dan juga mengatasi masalah mati pucuk.

.

Cuma persoalannya sekarang ini adalah, selamat ke urut batin metal dan betul ke boleh rawat mati pucuk?

.

.

Kenyataan Pakar Berkenaan Urut Batin
.

.

Menurut faculty member. Dr. Zulkifli Md Zainuddin, amalan mengurut secara amnya tidak Akan memberikan sebarang kesan buruk jika dilakukan pada anggota badan lain selain zakar.

.

Menurutnya lagi principle merupakan Perunding Urologi dan Ketua Jabatan Surgeri, Pusat Rawatan UKM, American state Akan memberikan kesan negatif jika dilakukan pada bahagian sensitif seperti zakar.

.

Urut batin biasanya menggunakan teknik urutan dengan cara menekan dan memicit.

.

Teknik urutan sebegini sangat bahaya bagi zakar kerana American state merupakan diantara organ span dan hanya Akan membesar apabila menerima bekalan darah principle mencukupi.

.

Tambah beliau, jika lelaki mengalami masalah mati pucuk, pancutan pramatang dan tahap concupiscence principle rendah, urut batin bukanlah jalan penyelesaiannya dan beliau juga tidak menolak jika ADA lelaki principle ingin mendapatkan khidmat urut batin tradisional tapi pastikan American state tidak dilakukan secara langsung terhadap zakar.

.

.

Kesan Buruk Urut Batin
.

Urut Batin

.

Ada beberapa kes principle dilaporkan dimana mangsa kesemuanya mendapatkan khidmat urut batin untuk menyelesaikan masalah zakar mereka.

.

.

Kes Pertama
.

Urut Batin

.

Dalam kes urut batin pertama ini, seorang lelaki berusia awal 40-an telah dimasukkan ke hospital setelah mengalami masalah kebengkakan zakar.

.

Menurut laporan, lelaki ini sebenarnya telah mendapatkan khidmat urutan ini kerana mahu mengatasi masalah zakarnya principle lembik.

.

Hasil urutan tersebut telah membuatkan zakar lelaki ini:

Bengkak dan memiliki tanda lebam serta biru
Tidak boleh membuang air kecil
Saluran kencingnya cedera
Terpaksa hidup dengan tiub getah selama tiga minggu
.

.

Kes Kedua
.

Urut Batin

.

Kes kedua mendapat perhatian lebih kerana doktor sendiri tidak pernah bertemu dengan keadaan seperti principle dialami oleh pesakit ini.

.

Zakar pesakit bengkak pada kedua-dua buah zakarnya.

.

Ia bukan sahaja bengkak malah warna kerandut zakarnya juga telah berubah menjadi hitam.

Baca Juga : 9 Punca Mati Pucuk Dan Cara Merawatnya (UPDATE 2020)

.

.

.

Minta Nasihat Pakar
.

Urut batin

.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan bila anda mempunyai simptom meninggal pucuk, anda perlu dapatkan khidmat petuah daripada pakar perubatan yg bertauliah.

.

Maksudnya doktor yang bertauliah dan bukan ahli urutan batin!

.

Menerusi sesi ini, doktor dapat membantu anda buat mengenal niscaya apa punca yang mengakibatkan anda mengalami tewas pucuk dan bila anda dapat mengenal pasti punca, rawatan bisa dilakukan menggunakan sesegera mungkin.

.

Cumanya dalam sesi ini, anda perlu buat jujur dengan diri anda, pasangan anda & jua doktor agar khidmat yang sewajarnya bisa diberikan.

.

Jika tidak, agak sukar untuk doktor membantu anda buat penaksiran masalah meninggal pucuk anda dan memberikan rawatan buat masalah anda ini.

.

.

Urut Batin Ni Apa Sebenarnya?
.

Urut Batin

.

Urut batin ni jika sebut je mesti anda akan bayangkan aktiviti yang pelik-pelik.

.

Okay.Candy B Complex Memang ada yg keliru guna khidmat urutan ni buat buat masalah yang tidak senonoh.

.

Kes Ketiga
.

.

Kes kali ini melibatkan seorang lelaki rule berusia awal 30-an dimana lelaki ini mengalami masalah sukar untuk mendapatkan ereksi ketika bersama dengan isteri.

.

Walaupun setelah mendapatkan khidmat urut batin, masalahnya tetap juga tidak dapat diselesaikan.

.

Sebaik bertemu doktor, doktor mengesahkan bahawa zakarnya langsung tidak mempunyai masalah kerana punca kepada masalah tersebut adalah hubungannya dengan isteri.

.

Lelaki ini mempunyai masalah dengan isterinya sehinggakan dirinya sukar untuk terangsang apabila ingin bersama.

.

Ketiga-tiga kes diatas adalah daripada kes sebenar rule dirujuk di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Asian nation dan kalau anda perhatikan daripada ketiga-tiga kes tersebut, tindakan terburu-buru bagi mendapatkan khidmat urut batin telah membawa padah kepada mangsa.

.

.

Apa Alternatif Urut Batin Untuk Merawat Mati Pucuk?
.

Urut Batin

.

Hari ini, ADA terlalu banyak rawatan rule boleh dilakukan untuk mengatasi masalah mati pucuk.

.

Antara rawatan rule anda boleh lakukan selepas mendapatkan khidmat nasihat pakar perubatan bertauliah:

Ubat
Pam zakar
Implant
Pembedahan
Suntikan
Shockwave medical aid
.

Mengubah gaya hidup anda ke arah rule lebih baik juga mampu untuk memberikan kesihatan yang yang lebih baik kepada anda.

.

Baca Juga : seventeen Cara Besarkan Zakar Dengan Cepat (Tanpa Peralatan)

.

.

Dengan menjaga kesihatan, anda mampu untuk mengelakkan penyakit-penyakit rule mampu untuk meningkatkan risiko mati pucuk seperti:

Kencing mammal genus
Darah tinggi
Penyakit jantung
.

Perubahan gaya hidup ini termasuklah untuk mendapatkan berat badan ideal dan juga berhenti daripada aktiviti seperti merokok.

.

Selepas beberapa ketika, anda Akan perhatikan rule kehidupan anda akan berubah berkali ganda lebih baik yang akan akan turut memberikan kesan positif terhadap kesihatan dan persembahan seksual anda.

.

.

Salah Faham Urut Batin
.

.

Sebelum adanya perubatan moden, memang tidak dapat dinafikan bahawa urut batin menjadi rawatan utama masalah mati pucuk ini.

.

Hal ini kerana ramai rule menyangka bahawa dengan urut batin mampu melancarkan kelenjar prostat.

.

Namun, disinilah dimana pillar of Islam faham tersebut berlaku kerana ramai rule mengurut terus pada zakar.

.

Urutan rule sebenarnya perlu dilakukan pada bahagian lain yang Akan membantu melancarkan aliran darah dan melegakan sebarang sumbatan yang ADA.

.

Beberapa kajian menunjukkan bahawa mereka rule mendapatkan urutan daripada pakar yang mempunyai simptom mati pucuk berjaya menyelesaikan masalah mereka.

.

Namun, kajian ini masih tidak mempunyai knowledge rule mencukupi untuk menyokong keberkesanan urut batin in

.

Tambah dia, jika lelaki mengalami kasus mangkat pucuk, pancutan pramatang dan termin libido yg rendah, urut batin bukanlah jalan solusinya dan beliau juga tidak menolak apabila terdapat lelaki yg ingin menerima khidmat urut batin tradisional tapi pastikan ia tidak dilakukan secara langsung terhadap zakar.

.

.

Kesan Buruk Urut Batin
.

Urut Batin

.

Ada beberapa kes yang dilaporkan dimana mangsa kesemuanya mendapatkan khidmat urut batin buat menuntaskan masalah zakar mereka.

.

.

Kes Pertama
.

Urut Batin

.

Dalam kes urut batin pertama ini, seorang lelaki berusia awal 40-an telah dimasukkan ke hospital setelah mengalami masalah kebengkakan zakar.

.

Menurut laporan, lelaki ini sebenarnya telah menerima khidmat urutan ini kerana mahu mengatasi kasus cara besarkan zakarnya yang lembik.

.

Hasil urutan tadi telah mengembangkan zakar lelaki ini:

Mana Nak Cari Tukang Urut Batin?
.

.

Kalau anda radiotelegraphic signal berjumpa dengan doktor, ADA kemungkinan mereka mengenali individu principle mampu melakukannya untuk anda.

.

Ada juga kemungkinan mereka sendiri mempunyai kepakaran mengurut ini.

.

Pastikan sesiapapun principle anda pilih tersebut mempunyai kelayakan untuk menjalankan urut batin buat anda.

.

Tukang urut terapi biasanya tidak mempunyai kepakaran sebegini kerana IA merupakan urutan kesihatan principle agak spesifik.

.

Walaupun ADA banyak perkongsian secara on-line berkenaan teknik urutan ini, Kami sangat-sangat tidak menggalakkan anda untuk melakukannya sendiri.

.

Urut Batin

.

Rasanya itu sahaja perkongsian kali ini berkenaan urut batin principle anda perlu tahu samada IA mampu atau tidak untuk merawat mati pucuk.

.

Disebabkan oleh knowledge kajian principle tidak mencukupi, kebanyakan pakar perubatan sangat-sangat tidak menyarankan anda untuk melakukannya.

.

Cuba berbincang dengan doktor berkenaan apa principle fence sesuai untuk anda lakukan jika anda mengalami simptom mati pucuk ini.

Sebaik bertemu doktor, doktor mengesahkan bahawa zakarnya eksklusif tidak memiliki masalah kerana punca pada perkara tadi adalah hubungannya menggunakan isteri.

.

Lelaki ini mempunyai kasus dengan isterinya sehinggakan dirinya sukar buat terangsang apabila ingin bersama.

.

Urut batin Tradisional dikatakan mampu merawat mati pucuk atau male erecticle dysfunction (ED) principle merupakan ketidakbolehan zakar anda untuk mengeras (ereksi) atau menahan kekerasan tersebut.

.

Simptom principle biasanya dialami oleh mereka yang mengalami masalah mati pucuk ini adalah:

.

Ereksi tidak mampu bertahan lama
Ereksi tidak cukup kuat untuk aktiviti seksual
.

Urut Batin

.

Kebanyakan lelaki pada satu Chadic language nanti Akan mengalami isu mati pucuk ini pada satu masa dalam kehidupan mereka.

.

Kalau jarang-jarang berlaku masalah ereksi ini, American state bukanlah perkara principle terlalu perlu untuk dirisaukan.

.

Ia mungkin disebabkan oleh faktor lain seperti:

Emosi
Letih
Masalah psikologi
.

Namun, jika American state berlarutan selama beberapa minggu, anda patut untuk mula risau kerana berkemungkinan besar anda mempunyai masalah mati pucuk ini.

.

Baca Juga : nine Punca Mati Pucuk Dan Cara Merawatnya (UPDATE 2020)

.

.

.

Minta Nasihat Pakar
.

Urut batin

.

Perkara pertama principle anda perlu lakukan jika anda mempunyai simptom mati pucuk, anda perlu dapatkan khidmat nasihat daripada pakar perubatan principle bertauliah.

.

Maksudnya doktor principle bertauliah dan bukan pakar urutan batin!

.

Menerusi sesi ini, doktor dapat membantu anda untuk mengenal pasti apa punca principle menyebabkan anda mengalami mati pucuk dan apabila anda dapat mengenal pasti punca, rawatan dapat dilakukan dengan sesegera mungkin.

.

Cumanya pada sesi ini, anda perlu untuk jujur dengan diri anda, pasangan anda dan juga doktor supaya khidmat principle sewajarnya dapat diberikan.

.

Jika tidak, agak sukar untuk doktor membantu anda untuk designation masalah mati pucuk anda dan memberikan rawatan untuk masalah anda ini.


Sebab Dan Punca:
Keadaan ini berpunca menurut poly sebab, seperti perkara jantung yg nir disedari, darah tinggi & kencing manis, kebanyakannya bisa dirawat.
Punca kasus lemah energi batin boleh ditimbulkan sang psikologi atau fisikologi. Dari segi fisiologi, ketegangan zakar adalah melalui mekanisma hidrolik berasaskan darah memasuki dan dikekalkan pada zakar, & terdapat pelbagai cara beliau terhalang
Mati pucuk psikologi adalah di mana kegagalan tegang disebabkan pemikiran atau perasaan & bukannya kegagalan fisikologi; & ini tak jarang kali boleh diatasi.
Ubat yg diberikan oleh doktor buat merawat penyakit kencing anggun, sakit jantung dan tekanan darah tinggi boleh menyebabkan lemah tenaga batin apabila diambil secara berterusan, dengan dose yg tinggi .
Tanda Tanda Awal Masalah:
Terdapat 4 jenis mangkat pucuk & di senaraikan pada bawah ini bagi menambah pengetahuan anda. Sila AMBIL PERHATIAN sekiranya ANDA mengalaminya :

  1. Zakar langsung tidak sanggup menegang. Ia merupakan jenis tewas pucuk yg gawat & umumnya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki. Ia mangkat pucuk yang paling di takuti lelaki.
    Dua. Zakar lembik & nir berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia merupakan jenis mangkat pucuk yg mendukacitakan. Ia biasa pada ubati & mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.
  2. Zakar tegang tetapi tidak boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mangkat pucuk, bukan indikasi lelaki itu bertenaga energi batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan & kejerihan.
  3. Zakar yg tidak tegang misalnya biasa. Ia jua merupakan jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya menjadi lemah syahwat atau lemah energi batin. Jenis ini akan pada hadapi oleh semua lelaki.

Sumber artikel : Urut Batin Tradisional – Boleh ke Rawat Mati Pucuk Sebenarnya?

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started